Checklist bedrijfsfilm

Om goed voorbereid te zijn voordat u ons gaat vragen voor een offerte, vragen we u om onderstaande checklist goed door te lopen.

Voor een offerte op maat hebben we namelijk veel informatie van u nodig. Indien u op bepaalde vragen nog geen antwoord weet, dan helpen wij u hier uiteraard graag bij.

  • Welk type bedrijfsfilm wilt u hebben? (bijvoorbeeld: promotie, voorlichting, informatief, instructie?)
  • Op welk medium wilt u de bedrijfsfilm inzetten? (bijvoorbeeld: op televisie, narrowcasting, een beurs, internet, presentatie, etc.)
  • Wie is uw doelgroep? Waarom is dit uw doelgroep? Kunt u een beschrijving geven van 2 verschillende soorten kijkers?
  • Welke communicatieboodschap van de film moet de kijker hebben onthouden na het bekijken van de film?
  • Wat is de doelstelling van de film? Tot welke actie moet de kijker overgaan na het bekijken van de film?
  • Wat wilt u in de film laten zien?
  • Moeten hiervoor dingen in scène worden gezet (bijv. in een studio?) of vinden alle opnames op
bestaande locaties plaats? Om hoeveel locaties denkt u dat het gaat?
  • Wilt u gebruik maken van Bekende Nederlanders in uw bedrijfsfilm? Wij houden goede relaties met diverse BN-ers en hun agenten. Hierdoor kunnen wij snel voor u schakelen met de beschikbare en geinteresseerde BN-ers.
  • Laat u uw eigen mensen acteren in de film in, of wilt u gebruik maken van professionele acteurs en figuranten? Doet u zelf de casting of wilt u dat wij dit voor u verzorgen?
  • Heeft de bedrijfsfilm een voice-over nodig? Een dames of heren stem? Of beide? Wie schrijft de voice over teksten?
  • Heeft de film special effects of animaties nodig? Hoe zou dat er volgens u uit moeten zien?
  • Heeft u al nagedacht over een budget? Zo ja, kunt u een indicatie geven? 
Bij het maken van een bedrijfsfilm zijn veel mensen betrokken en manuren en middelen nodig. Met een klein budget is nu eenmaal 
minder mogelijk dan een wat ruimer budget. Vervolgens kunnen wij precies aangeven wat wel en niet mogelijk is.
© All rights reserved
eCommerce Partner B.V

Video onderzoek

Ontdek het geheim van de succesvolle ecommerce ondernemer Tom Coronel en leer hoe hij video inzet in zijn online marketing mix.
Het Nationaal Online video onderzoek geeft vele handvatten hoe bedrijven succesvoller kunnen worden online door gebruik te maken van video in hun online propositie. Vele extra's bij de gratis download. 

Downloaden

 

Leer van onze expertvideo's waarom bedrijven steeds meer investeren in een online video content strategie.

 

 




Wij werken met passie, vakmanschap en commitment aan het realiseren van uw online succes.

Lex den Doop
eCommerce Partner